Práce z domova: Asistentka obchodu a logistiky

Práce z domova
  • Práce z domova
  • Kdekoli
  • Aktualizováno před 10 dny
  • Tato pozice byla obsazena
  • Odměna: 200Kč/hod

Nabízíme dlouhodobou administrativní spolupráci s obchodní společností pro import a export potravinových doplňků.

Práce ve zkráceném rozsahu cca 10-15hod/týdně, prioritně v ranních a dopoledních hodinách PO-PÁ,

s možností rozšíření spolupráce od 1.Q.2024

Odměna cca 200Kč/hod, min.10.000Kč /měs.

 

Předmětem nabídky

je pozice asistentky, která by kooperovala s ředitelkou společnosti v agendách:

  • Evidence dokladů v systému Pohoda a jejich příprava pro účetní zpracování
  • Komunikace s Celním úřadem
  • Komunikace se stávajícími obchodními partnery (stav objednávky, kompletace smluvní dokumentace atd.)
  • Koordinace logistickým procesů s dopravci
  • Příp.administrativní aktivity – zpracování měsíčních reportů, aktualizace kalkulací

 

Předpoklady úspěšné spolupráce:

  • Časová disponibilita v dopoledních hodinách
  • Příjemná komunikace, částečně i v AJ (alespoň základní)
  • Empatie pro spolupráci a pozitivní přístup

Další komunikace prostřednictvím kontaktu nebo vyplnění formuláře níže

tomas@formalchem.cz

TEL.+420777074444