Nabízíme dlouhodobou administrativní spolupráci s obchodní společností pro import a export potravinových doplňků.
Práce ve zkráceném rozsahu cca 10-15hod/týdně, prioritně v ranních a dopoledních hodinách PO-PÁ,
s možností rozšíření spolupráce od 1.Q.2024
Odměna cca 200Kč/hod, min.10.000Kč /měs.
Předmětem nabídky
je pozice asistentky, která by kooperovala s ředitelkou společnosti v agendách:
- Evidence dokladů v systému Pohoda a jejich příprava pro účetní zpracování
- Komunikace s Celním úřadem
- Komunikace se stávajícími obchodními partnery (stav objednávky, kompletace smluvní dokumentace atd.)
- Koordinace logistickým procesů s dopravci
- Příp.administrativní aktivity – zpracování měsíčních reportů, aktualizace kalkulací
Předpoklady úspěšné spolupráce:
- Časová disponibilita v dopoledních hodinách
- Příjemná komunikace, částečně i v AJ (alespoň základní)
- Empatie pro spolupráci a pozitivní přístup
Další komunikace prostřednictvím kontaktu nebo vyplnění formuláře níže
TEL.+420777074444