PPC specialista je jednou z nejžádanějších pracovních pozic online marketingu. Díky rychlému efektu PPC kampaní se tímto směrem ubírá většina firemních strategií. Vzhledem k velmi dynamickému oboru stále hledáme nové specialisty. Zároveň máme dostatek kapacit pro vlastní klienty.
Hledám PPC specialistu | Chci práci jako PPC specialista
PPC specialista práce
Každá koruna, kterou firma vloží do své reklamy, se počítá. Vyznáte se v marketingu a chcete pomáhat firmám s jejich reklamními kampaněmi? Pak je tu právě pro vás pracovní pozice PPC specialista. Široký výběr pracovních nabídek nejenom pro ostřílené markeťáky, ale také pro studenty, kteří ještě nemají dostatečnou praxi. Se zkušenostmi roste i plat a další výhodou je možnost tvoření online kampaní z domova.
PPC specialista co to je
PPC specialista je pracovní pozice úzce profilovaná na správu reklamních platforem. Tyto PPC platformy fungují běžně na aukčním systému a jsou specifické svým systémem – platby za kliknutí. Od tohoto systému je odvozen název PPC neboli v angličtině Pay Per Click. Nejpoužívanějšími reklamními platformami v Česku jsou Google a Sklik.
Co dělá PPC specialista
PPC specialista se stará o efektivní investování finančních prostředků do reklamních systémů. To zahrnuje od nastavení účtů, přes stanovení strategie až po samotnou optimalizaci jednotlivých kampaní. Často takový specialista může spravovat účty s investicemi v řádech stovek tisíc Kč měsíčně. Vzhledem k tomu, že se jedná o práci s čísly, tato práce je vhodná spíše pro jedince, kteří nemají daleko k matematice.
PPC specialista plat
Jak můžete vidět výše u našich pozic, kde transparentně zveřejňujeme odměnu, plat se výrazně liší dle seniority – tedy dle zkušeností. Zatímco juniorní PPC specialisté se pohybují okolo 250Kč/hodina, ti nejzkušenější freelance PPC specialisti si účtují i přes 2000Kč/hodina. Běžný měsíční plat se ale i u seniorních zaměstnaných specialistů pohybuje v průměru okolo 60 000Kč/měsíc. U juniorů se plat pohybuje okolo 35 000Kč/měsíc